| Blok I (učebna LP 5.007) |
| 8.30–8.45 |
Jan Hrdý |
| |
Ještě jednou rázy s využitím interface PASCO 850
|
| 8.45–9.00 |
Jan Hrdý |
| |
Ztroskotání Titanicu a fyzika
|
| 9.00–9.15 |
Zdeňka Koupilová |
| |
Mikrosvět aktivně
|
| 9.15–9.20 |
Zdeňka Koupilová |
| |
Různé? Stejné! – využití různých reprezentací ve výuce
|
| 9.20–9.30 |
Vladimír Vochozka, Pavla Wegenkittová |
| |
Teplota varu vody, ethanolu, směsi vody a ethanolu ve varné konvici
|
| 9.30–9.50 |
Zdeněk Hubáček |
| |
Experimenty do kabely
|
| 9.50–10.00 |
Jan Šlégr, Jan Kříž, Filip Studnička a Leontýna Šlégrová |
| |
Úlohy přírodovědné olympiády EOES jako inspirace pro výuku fyziky
|
| Blok II (učebna LP 5.007) |
| 10.30–10.50 |
Václav Pazdera |
| |
Pár zajímavých nápadů XII
|
| 10.50–11.00 |
Kateřina Rosická |
| |
10 let Náboje Junior
|
| 11.00–11.20 |
František Lustig, Martin Svoboda a Eva Hejnová |
| |
Vzdálené laboratoře na PřF UJEP Ústí nad Labem a na MFF UK Praha
|
| 11.20–11.40 |
Jan Maršálek, Petr Kolář a Lukáš Zámečník |
| |
Co všechno se vejde do fyziky? Vstup Science Studies do výuky středoškolské fyziky
|
| 11.40–11.55 |
Jana Šestáková |
| |
Maličkosti, které vám usnadní přípravu a realizaci pokusů
|
| 11.55–12.15 |
Miroslav Staněk |
| |
Propojení měřicího systému a programování 3
|